Sukukokoukset

Seuraava sukukokous

Seuraava sukukokous on 7.6.2025 , paikka ja aika vielä avoin. Kokouskutsut lähetetään keväällä 2025.

Edellinen sukukokous pidettiin 11.6.2022 Luumäellä Kahvila Pakarissa, Saarentie 1 , 54530 Luumäki. Kokouksessa julkaistiin uusin sukukirja : Lakan suku II, jonka on koonnut Savo-Karjalan Sukututkimustoimisto.

Sukukokous 13.6.2010

Sukukokous 13.6.2010 pidettiin Kannuskosken seuratalolla nauttien Kannuskosken Marttojen erinomaisesta tarjoilusta. Kokouksen puheenjohtajana oli Pentti Sydänmaanlakka ja sihteerinä Mirja Asikainen.

Kokouksen päätteeksi kuultiin kahden suvun jäsenen esitystä:

– Filosofian tohtori, henkilöstöjohtamisen konsultti Pentti Sydänmaanlakka (Pertec Consulting Oy): Älykäs itsensä ohjaaminen ja hyvinvointi.
– Maajoukkuekoriksen nuori toivo Evita Iiskola (17, Espoo Team, Tapiolan Honka): Tavoitteellisen urheilun tuomat vaatimukset nuoren itsensä ohjaamiseen ja elämäntapoihin